Norocu-i dupa cum si-l face omul.

January 4, 2011

2010 VS. 2011

Filed under: De tot felul — Purple @ 8:23 am

Cum a fost 2010 pentru mine
* mi-am aniversat ziua de nastere
* am pierdut un suflet drag (Anita, catelul)
* am castigat un alt sufletel ( Bella, noul membru al familiei)
* am schimbat masina
* m-am casatorit
* am iesit pentru prima data din tara
* mi-am cumparat bicicleta
* ne-am cumparat apartament
* am pierdut un alt suflet (matusa Viorica)

 Ce imi doresc de la 2011
* imi doresc sanatate,intelegere, rabdare si forta de a trece peste toate obstacolele (sper sa nu fie nevoie)
* imi doresc un alt loc de munca
* mai mult timp liber sa fac ceea ce imi face placere
* sa fie la fel de bun ca 2010
* si nu in ultimul rand bani din care sa imi achit datoriile

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.