Norocu-i dupa cum si-l face omul.

January 15, 2011

Romanu` mizerabil

Filed under: De tot felul — Purple @ 8:20 am

Nu stiu,  de la o vreme am impresia ca sunt batuta in cap…ca ar trebui sa ma mut in alta tara unde sa traiesc printre oameni care mi se aseamana si de la care am ce invata. Simt ca in tara noastra scumpa si draga, daca vrei sa faci un bine, sau sa ajuti pe cineva esti privit ciudat.

Eram in drum spre servici, mergeam pe jos ca sa nu ajung prea repede. Am intrat la un pet shop sa ii cumpar Bellei ceva de rontait si ma indreptam spre munca. In fata mea un baiat cu un caine (pitbull daca are vreo importanta). La un moment dat, cainele se opreste in mijlocul trotuarului( trotuar care de altfel este circulat) si ia pozitie de treaba mare. Observ ca baiatul baga mana in buzunare….eh, ce m-am gandit eu…ce tare, isi baga mana dupa punga sa adune. Deja creierasul meu facea tumbe de bucurie ca vede un om care strange dupa cainele lui. Surprinsa vad ca isi scoate mana goala, eh nu-i nimic imi zic, ma duc eu sa ii dau o punga si astfel il intreb:

-Nu te supara iti dau eu o punga?

La care raspunsul lui:

-Pentru ce?

Ma credeti ca n-am mai stiut ce sa ii raspund si am plecat? Imi venea sa ii spun cateva lucruri de sa le tina minte toata viata, dar pur si simplu n-am putut. Am ramas socata…Adica eu vreau sa te ajut si tu intrebi pt ce sa iti dau punga?

Nu imi vine sa cred…Si eu am caine, si nu face un caca asa mare, dar nu l-am lasat niciodata pe trotuar, nici macar pe trotuarele dintre blocuri, dapoi in centru? Mi-as fi dorit atunci sa cadaasa brusc din cer cineva de la politia primariei, dar din pacate nu am avut noroc.

Si stau si ma intreb de ce sunt unii oameni atat de mizerabili, atat de needucati? De ce trebuie sa traim intr-o lume plina de hoti, infractori, cersatori si etc?

Cum ii putem ajuta pe oamenii din jurul nostru sa se schimbe?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.