Norocu-i dupa cum si-l face omul.

January 22, 2011

Te iubesti?

Filed under: De tot felul — Purple @ 2:45 pm

Noi la servici vorbim despre multe chestii. Noi, ma refer la grupul nostru format din 4 fete cu varstele cele mai apropiate. La un moment dat Raluca spunea ca daca ne-ar auzi un baiat s-ar cruci. Poate ca da, poate ca nu, depinde de persoana.  Joi, ne marturisea Raluca ca ea, in momentele ei de liniste se gandeste pe cineva iubeste mai mult, pe ea sau pe altcineva(prieten, iubit, sot, parinte, copil etc).

Si daca tot se gandea ea la chestia asta, am intrebat-o…raspunsul ei a fost” Bineinteles ca pe mine”. Si am rugat-o sa detalieze…

1. “pai uite, de exemplu daca ar fi sa aleg intre ceva ce mie mi-ar face bine si la alte persoana le-ar fi indiferent, as alege sa imi fie mie bine” -da parerea mea este ca orice om ar face asta-deci se taie de pe lista, nu cred ca prin asta iti dai tu seama ca te iubesti mai mult pe tine decat pe x.

2. “daca ar fi sa aleg intre ceva ce mie mi-ar face bine si la alte persoane le-ar face rau, nu as alege acel ceva ce mi-ar face mie bine pentru ca nu ma pot bucura de ceva cand stiu ca la altii le este rau”-ok, si asta se taie, nu mi se pare nici mie un raspuns suficient de bun.

Acuma va intreb pe voi (eu nu stiu ce sa zic, ca daca as stii as raspunde) pe cineva iubiti mai mult? Pe propria persoana sau pe o alta? Cum ati ajuns la concluzia asta si prin ce.

PS: Radu (trainer) la un curs ne-a facut o poza de grup, apoi a doua zi ne-a aratat-o mare pe perete si ne-a intrebat ce am observat prima data. ideea era ca fiecare om cand vede o poza, intai se cauta pe el. De ce? pentru ca intai iti pasa de tine cum ai iesit in poza (in cazul acesta) si apoi de vecinul…it`s true?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.