Norocu-i dupa cum si-l face omul.

January 25, 2011

Vata in ochi?!??!?!

Filed under: De tot felul — Purple @ 5:12 pm

Saptamana trecuta am fost la un interviu (nu asta e important) si mie cum imi place sa fiu punctuala, am ajuns mai repede cu 10 minute.
Am luat loc in “sala de asteptare” si in timp ce asteptam sa ajunga la servici persoana care trebuia sa imi ia interviul,din biroul alaturat(care avaea geamuri de sticla) am auzit fara sa vreau o discutie.
O doamna, angajata la firma respectiva incerca prin intermediul telefonului sa ajunga la superiorul unei firme (nu mi-am putut da seama). In cele din urma ajunge si vorbeste cu un superior si ii relateaza cele intamplate: ” Domnule sa va spun ce mi-a facut unul dintre angajatii dumneavoastra. Azi dimineata la ora 8:45 eram pe trecerea de pietoni de langa fosta fabrica Somesul. Stiti unde e? … (pauza)Acolo langa sediul mare de la BRD. …(pauza)
Da domnule, si cand am pus piciorul pe trecerea de pietoni, mentionez ca era verde la semafor, unul dintre angajatii dumneavoastra, a franat brusc si mi-a aratat semne obscene. …(pauza) Nu stiu, nu am vazut numarul masinii ca era ceata, dar era un renault….(pauza)
Bine domnule dar nu ma intereseaza, si eu sunt sofer dar eu nu arat semne obscene nimanui, mai ales persoanelor care trec regulamentar si nici nu ii intreb daca au vata in ochi…(pauza)…a…(pauza)
Da, doresc sa fie sanctionat pt ca m-ainsulatat….(pauza)
Bine, sper ca veti lua in seama plangerea mea.
buf(a inchis telefonul brusc).

Daca cineva(o persoana care conduce o masina branduita cu o firma x) va face scene obscene in timp ce traversati strada, voi ce faceti? sunati sa faceti reclamatie sau treceti cu vederea?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.